Verhuizing en/of verbouwing

Omschrijving
Het verhuizen van de medewerkers. Voor iedere verhuizing wordt een afspraak met de opdrachtgever gemaakt. In onderling overleg wordt er een projectplan opgesteld, waarin de activiteiten en tijdslijnen gespecificeerd zijn.

Nadere omschrijving
FaSam zorgt voor het complete aanbod van diensten op het gebied van verhuizing van de medewerkers. Dit kan zijn het verplaatsen van een bureau tot het verzorgen van een complete verhuizing van een afdeling projectplan naar een ander kantoorpand. In veel gevallen bestaat een verhuizing uit het verplaatsen van een of enkele werkplekken naar een andere kamer. Bij de dienstverlening horen een aantal taken:


·         Het verplaatsen van de complete werkinrichting inclusief meubilair, pc’s, randapparatuur, kantoormachines etc.
·         Het ter beschikking stellen van verhuisdozen voor het verhuizen van de kastinhoud.
·         Alle noodzakelijke handelingen die samenhangen met telefoon- en PC- netwerk faciliteiten.
·         Alle noodzakelijke handelingen die samenhangen met de huishoudelijke kant van de verhuizing.
·         Het verzorgen van de verhuisberichtgeving.
Leveringsconditie
Alleen medewerkers kunnen een opdracht indienen tot een verhuizing, buitenstaanders dus niet. FaSam informeert de betrokken medewerkers ten minste een week van te voren over de gevolgen van de verhuizing. Dit is om onrust te voorkomen. Vaak wordt deed gedaan door middel van een e-mail.


Bestelwijze
Via facilitynet kan online een verhuizing worden aangevraagd.

Richtprijs
De kosten voor een verhuizing worden doorbelast naar de opdrachtgever. Voor een standaard verhuizing, dit houdt in een normale werkplek met bureau, kast, telefoon, PC en netwerkaansluiting is de richtprijs €2200 per te verhuizen medewerker. Bij een niet-standaard verhuizing worden de uren doorbelast. Het tarief hiervan ligt tussen de €110 en de €180.

Servicetijden, beschikbaarheid en reclameren
Voor vragen en klachten kunt u terecht bij de servicedesk. Op doordeweekse dagen is deze geopend van 7:30 uur tot en met 17.30. Op feestdagen en vastgestelde blokdagen is de servicedesk gesloten. De servicedesk is te vinden op de 3e etage van de Middenbouw. Telefonisch is de servicedesk bereikbaar op nummer 7777 en via e-mail op servicesdesk@minbzk.nl. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de aanvraag wordt contact opgenomen met de aanvrager.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten