Kunst en wanddecoratie

Omschrijving
Het leveren en instaleren van wanddecoraties en kunst.

Nadere omschrijving
Medewerkers kunnen via intranet een wanddecoratie of kunstwerk bestellen die niet in de werkvoorraad voorkomen uit de collectie van het ministerie. Deze kunst collectie van het ministerie van veiligheid en justitie is zeer ruim. Dit kunnen eventueel ook duurdere decoraties zijn, zoals beroemde kunstwerken. Na een definitieve keuze wordt het kunstwerk door een facilitaire medewerker geleverd en opgehangen. De medewerker tekent na ontvangst een bruikleenovereenkomst, waarin onder andere staat dat bij een interne verhuizing het kunstwerk mee moet verhuizen en dat bij uitdiensttreding het kunstwerk ingeleverd moet worden.

Kantoorruimten worden standaard ingericht inclusief een wanddecoratie. Op gezette tijden wordt door ons een ruilbeurs georganiseerd, waar u uw wanddecoratie kan ruilen.

 Leveringscondities

·         Aan te schaffen decoraties moeten passen binnen de uitstraling en normen van het ministerie van veiligheid en justitie;

·         Aan te schaffen decoraties mogen geen bijzondere schoonmaakeisen met zich meebrengen (bijvoorbeeld geen stof-aantrekkende zaken zoals marcramewerken);

·         Decoraties moeten aan de standaard wand rail bevestigd kunnen worden;

·         Posters die het privé eigendom zijn van medewerkers, kunnen niet worden aangeboden om ingelijst te worden (dit om onduidelijkheid over het eigendom van de lijst te vermijden).

  • Kunstwerken mogen alleen worden verplaatst door medewerkers van FaSam.
  • Alle kunstwerken worden in bruikleen gegeven en moeten bij vertrek ingeleverd worden.

Bestelwijze
Verzoeken voor kunst of wanddecoraties kunnen worden ingediend bij de servicedesk.


Richtprijs
Wanddecoraties worden geleverd tegen de werkelijke inkoopprijs met een opslag voor afhandelingen en FaSam-overhead.


Servicetijden, beschikbaarheid en reclameren
Via Facilitynet kan online kunst besteld worden. Voor klachten kunt u bij de servicedesk terecht. Deze is op doordeweekse dagen geopend van 7:30 uur tot en met 17.30. Op feestdagen en vastgestelde blokdagen is de servicedesk gesloten. De servicedesk is te vinden op de 3e etage van de Middenbouw. Telefonisch is de servicedesk bereikbaar op nummer 7777 en via e-mail op servicesdesk@minbzk.nl. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de aanvraag wordt contact opgenomen met de aanvrager.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten