Het leveren en instaleren van wanddecoraties en kunst.
Nadere omschrijving
Medewerkers kunnen via intranet een wanddecoratie of kunstwerk
bestellen die niet in de werkvoorraad voorkomen uit de collectie van het
ministerie. Deze kunst collectie van het ministerie van veiligheid en justitie
is zeer ruim. Dit kunnen eventueel ook duurdere decoraties zijn, zoals beroemde
kunstwerken. Na een definitieve keuze wordt het kunstwerk door een facilitaire
medewerker geleverd en opgehangen. De medewerker tekent na ontvangst een
bruikleenovereenkomst, waarin onder andere staat dat bij een interne verhuizing
het kunstwerk mee moet verhuizen en dat bij uitdiensttreding het kunstwerk
ingeleverd moet worden.
Kantoorruimten worden standaard ingericht
inclusief een wanddecoratie. Op gezette tijden wordt door ons een ruilbeurs
georganiseerd, waar u uw wanddecoratie kan ruilen.
·
Aan te schaffen decoraties moeten passen
binnen de uitstraling en normen van het ministerie van veiligheid en justitie;
·
Aan te schaffen decoraties mogen geen
bijzondere schoonmaakeisen met zich meebrengen (bijvoorbeeld geen
stof-aantrekkende zaken zoals marcramewerken);
·
Decoraties moeten aan de standaard wand rail
bevestigd kunnen worden;
·
Posters die het privé eigendom zijn van
medewerkers, kunnen niet worden aangeboden om ingelijst te worden (dit om
onduidelijkheid over het eigendom van de lijst te vermijden).
- Kunstwerken
mogen alleen worden verplaatst door medewerkers van FaSam.
- Alle
kunstwerken worden in bruikleen gegeven en moeten bij vertrek ingeleverd
worden.
Bestelwijze
Verzoeken voor kunst of wanddecoraties kunnen
worden ingediend bij de servicedesk.Wanddecoraties worden geleverd tegen de werkelijke inkoopprijs met een opslag voor afhandelingen en FaSam-overhead.
Via Facilitynet kan online kunst besteld worden. Voor klachten kunt u bij de servicedesk terecht. Deze is op doordeweekse dagen geopend van 7:30 uur tot en met 17.30. Op feestdagen en vastgestelde blokdagen is de servicedesk gesloten. De servicedesk is te vinden op de 3e etage van de Middenbouw. Telefonisch is de servicedesk bereikbaar op nummer 7777 en via e-mail op servicesdesk@minbzk.nl. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de aanvraag wordt contact opgenomen met de aanvrager.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten