Vergaderzalen


Omschrijving
Het op aanvraag terbeschikkingstelling van vergaderruimte en koffie en theevoorziening.

Nadere omschrijving

FaSam biedt de medewerkers vergaderzalen, die aanwezig zijn in het pand. Het is mogelijk om in een vergaderzaal hulpmiddelen te gebruiken. Denk hierbij aan beamers, projectschermen, draadloze discussie-installaties, dvd- spelers en plasma schermen. Ook is het mogelijk om voor vergaderingen aanvullende hulpmiddelen te regelen alleen moet dit wel in overleg met de servicedesk. Er kan ook tijdens de vergadering gebruik worden gemaakt van vergadercatering. Wanneer er externe bezoekers aanwezig zijn, dan kunnen die tot 24 uur voor aanvang van de vergadering per mail onder vermelding van uw reserveringsnummer bij de servicedesk worden aangemeld.

Leveringsconditie
De medewerkers wordt gevraagd zicht aan de afgesproken vergadertijden te houden. Dit in verband met het uitlopen van andere vergaderingen. Reserveringen, wijzigingen en annuleringen van zalen zonder catering of gewijzigde zaalopstellingen kunnen tot 1 uur van tevoren geregeld worden. Reserveringen, wijzigingen en annuleringen met catering moeten 24 uur van te voren geregeld worden. Dit in verband met de catering die geregeld moet worden. De reserveringen die binnen 24 uur voor aanvang worden geannuleerd, worden in rekening gebracht.

 Bestelwijze
De zalen kunnen worden gereserveerd via FacilityNet of via een mail naar de servicedesk op:
servicedesk@minbzk.nl. Als u via de mail reserveert krijgt u zo spoedig mogelijk antwoordt of de zaal beschikbaar is voor u gewenste datum. Wanneer dit niet het geval is bent u in de gelegenheid om een andere datum te prikken.

Richtprijs

De kosten van een vergaderzaal lopen uit één. Men huurt per uur en er wordt rekening gehouden met het aantal die de vergadering bijwonen. Wanneer men een vergaderzaal huurt voor 12 personen is de prijs per uur €145. Wanneer men een vergaderzaal voor 16 personen huurt voor een uur zijn de kosten €220. Er wordt met de kosten wel op gelet in welk gebouw het plaats vindt en hoe groot de vergaderzaal is. Hiermee moet men dus wel rekening mee houden. De kosten voor de vergadercatering en aanvullende voorzieningen worden doorbelast aan de afdeling.

Servicetijden, beschikbaarheid en reclameren
Voor klachten en vragen kunt u terecht bij de servicedesk. Deze is op doordeweekse dagen geopend van 7:30 uur tot en met 17.30. Op feestdagen en vastgestelde blokdagen is de servicedesk gesloten. De servicedesk is te vinden op de 3e etage van de Middenbouw. Telefonisch is de servicedesk bereikbaar op nummer 7777 en via e-mail op servicesdesk@minbzk.nl. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de aanvraag wordt contact opgenomen met de aanvrager.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten