Omschrijving
Het verzorgen van maaltijden en drankjes voor het personeel en
gasten die in het restaurant in het gebouw van het Ministerie van Veiligheid en
Justitie kunnen worden genuttigd of meegenomen.
Nadere omschrijving
Het assortiment is zeer ruim en bestaat uit
koude spijzen, aangevuld met warme maaltijden. Ook zijn er gezonde producten,
zoals fruit, salades of rauwkost te vinden. Diverse drankjes zijn verkrijgbaar,
zoals jus d’orange, melk, frisdranken, koffie en thee. Daarnaast zijn er
overwerkmaaltijden verkrijgbaar, welke op de gebruikelijke wijze kunnen worden
gedeclareerd bij uw personeelsafdeling. FaSam onderhoudt structureel contact
met de cateraar en ziet erop toe dat deze zich aan de leveringsvoorwaarden
houdt. Ook bespreekt FaSam operationele kwesties met de cateraar en ziet erop
toe dat de verbeteringen doorgevoerd worden.
Bijzonderheden
In het geval van een lunch op bestelling moet
dit uiterlijk tot 24 uur van te voren. Dit moet in verband met het bestellen
van de benodigde consumptiegoederen en de bereidingstijd is het gewenst dat u
de bestelling minimaal een dag van tevoren aan ons doorgeeft. Dit kunt u
doorgeven aan de servicedesk. De lunches zijn af te halen in het
bedrijfsrestaurant, indien gewenst kunnen lunches worden bezorgd.
Leveringsvoorwaarden
In het restaurant kan uitsluitend met chipknip betaald worden. De
kwaliteit van de gerechten wordt periodiek gecontroleerd voor klantonderzoek.
Betaling
De medewerker betaalt de kosten voor eten en drinken direct bij
afname.Bij bestelling van lunch wordt betaald op het moment van bestellen.
Servicetijden,
beschikbaarheid en reclameren
Het bedrijfsrestaurant is geopend van maandag t/m vrijdag van
10:00 tot 15:00. Het restaurant is gesloten op feestdagen en vastgestelde
blokdagen. Buiten de openingstijden is het restaurant wel toegankelijk voor de
medewerkers. Voor klachten of vragen kunt u naar de servicedesk deze is op
doordeweekse dagen geopend van 7:30 uur tot en met 17.30. Op feestdagen en
vastgestelde blokdagen is de servicedesk gesloten. De servicedesk is te vinden
op de 3e etage van de Middenbouw. Telefonisch is de servicedesk
bereikbaar op nummer 7777 en via e-mail op servicesdesk@minbzk.nl. Binnen 5
werkdagen na ontvangst van de aanvraag wordt contact opgenomen met de
aanvrager.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten