Het zorgdragen voor bedrijfsveiligheid om de veiligheid te verhogen en diefstal te voorkomen.
Nadere omschrijving
Bureau Veiligheid zorgt voor een veilige werkomgeving en het handhaven van de orde. Afhankelijk van de situatie kunnen er strengere veiligheidseisen gelden. Bijvoorbeeld vanwege demonstraties voor de deur of dreigbrieven.
- Calamiteiten
kunnen gemeld worden op het alarmnummer 6666.
- Aangifte
van vermissing of diefstal kan bij Bureau Veiligheid op nummer 6060
- Verloren
voorwerpen kunnen via de Servicedesk (7777) teruggekregen worden.
In een rode-situatie is er sprake van exceptionele dreiging. In
dat geval is het noodzakelijk dat de beveiliging extra apparatuur gaat inhuren
voor het scannen van goederen en tassen van medewerkers en bezoekers. Daarnaast
is extra personeel nodig om de extra controles te kunnen uitvoeren.
- De
opdrachtgever communiceert tijdig over wijzigingen in beleidskaders en
beveiligingsniveaus.
- De
panden worden 24-uur per dag; 7 dagen per week beveiligd.
- De
openingstijden per pand zijn in bijlage 1 opgenomen. Gedurende deze tijden
zal de receptie ook bemand zijn voor de overeengekomen panden.
- Gedurende
openingstijden zijn de recepties door minimaal 1 persoon bezet en is er
minimaal 1 persoon beschikbaar voor surveillance in en om het gebouw.
Tevens is tijdens openingstijden minimaal 1 persoon beschikbaar voor
bestrijding van calamiteiten en het verzorgen van EHBO.
Normaal gesproken vinden de surveillanceronden plaats zonder dat hiervoor steeds opdracht moet worden gegeven. In bijzondere gevallen kan het gewenst zijn extra te laten surveilleren. Verzoeken hiertoe kunt u aanvragen bij de service balie.
Betaling:
Voor de groene-situatie worden de kosten betaald vanuit een
centraal budget. De extra kosten voor een oranje- en rode-situatie worden
doorbelast naar de regie-organisaties. Opdrachten tot extra surveillance worden
op nacalculatiebasis in rekening gebracht (prijsopgave op verzoek).Voor klachten kunt u naar de servicedesk. De servicedesk op doordeweekse dagen geopend van 7:30 uur tot en met 17.30. Op feestdagen en vastgestelde blokdagen is de servicedesk gesloten. De servicedesk is te vinden op de 3e etage van de Middenbouw. Telefonisch is de servicedesk bereikbaar op nummer 7777 en via e-mail op servicesdesk@minbzk.nl. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de aanvraag wordt contact opgenomen met de aanvrager.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten