Receptie

Omschrijving
De receptie ontvangt de bezoekers die het ministerie bezoeken en zorgt ervoor dat de ontvangende ambtenaar op te hoogte wordt gesteld van het bezoek.

Nadere omschrijving
De taken van de receptie zijn onder andere het ontvangen van het bezoek, het aanmelden van het bezoek zodat men opgehaald kan worden, uitgifte van parkeer en bezoekerspas, beveiliging tegen ongewenst bezoek en het aannemen van overwerkmeldingen. Een ministerie kan alleen bezoekers ontvangen die zich kunnen legitimeren. Het bezoek van personen moeten van te voren worden aangemeld bij de receptie. De namen van deze persoon/personen moeten ook worden doorgegeven. De medewerker zal het bezoek ontvangen en zo nodig begeleiden door het gebouw. Wanneer er hooggeplaatste personen op bezoek komen moet dit ook vooraf worden gemeld bij de receptie. Bezoekers die worden begeleid, krijgen geen bezoekerspas mee voor het gebouw.

Leveringsconditie
Bezoekers moeten in bezit zijn van een geldig legitimatiebewijs. De bezoekerspas moet in eigendom blijven van het ministerie. Wanner een bezoeker zich niet heeft aangemeld moet hij/zij worden opgehaald bij de receptie. Bij het huren van een kantoorruimte zijn de standaard receptiediensten bij de service inbegrepen.



Bestelwijze
De openingstijden van de recepties per pand zijn verschillend. Verder is de servicedesk op doordeweekse dagen geopend van 7:30 uur tot en met 17.30. Op feestdagen en vastgestelde blokdagen is de servicedesk gesloten. De servicedesk is te vinden op de 3e etage van de Middenbouw. Telefonisch is de servicedesk bereikbaar op nummer 7777 en via e-mail op servicesdesk@minbzk.nl. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de aanvraag wordt contact opgenomen met de aanvrager.



Panden
Openingstijden

Schedeldoekshaven 100/200 Hoogbouw
07:00-21:00

Schedeldoekshaven 100/200 Laagbouw
07:00-19:00

Luxemburglaan 2-4 Zoetermeer
07:00-19:00

Schadeldoekshaven 131 Terminal
07:00-19:30

Bezuidenhoutseweg
07:00-19:00

Lange houtstraat
07:00-19:00

Koninginnegracht
07:00-19:00

Schenkkade
07:00-20:00

Juliana van Stolberglaan 4-10 Bruggebouw
07:00-19:00



Richtprijs
De kosten van een receptie worden betaald van een centraal budget. Dit is het budget wat er is voor de organisatie.

Servicetijden, beschikbaarheid en reclameren
Voor klachten of vragen kunt u terecht bij de servicedesk. Deze is op doordeweekse dagen geopend van 7:30 uur tot en met 17.30. Op feestdagen en vastgestelde blokdagen is de servicedesk gesloten. De servicedesk is te vinden op de 3e etage van de Middenbouw. Telefonisch is de servicedesk bereikbaar op nummer 7777 en via e-mail op servicesdesk@minbzk.nl. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de aanvraag wordt contact opgenomen met de aanvrager.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten