Bloemen en planten voorziening

Omschrijving
Het wekelijks of op individuele aanvraag leveren van bloemen, bloemstukken en planten en het plaatsen en onderhouden van plantenbakken.

 Nadere omschrijving
Directies en medewerkers kunnen boeketten en bloemstukken bestellen, bijvoorbeeld vanuit representatief oogpunt of voor een incidentele gebeurtenis zoals een jubilaris. Deze dienst verleent zich in meerdere varianten:

-       Het bestelen van bloemen, bloemstukken of planten. De boeketten kunnen bezorgd worden op een willekeurig adres.

-       Een abonnement op het wekelijks leveren van verse bos bloemen, bestemd voor een vooraf gesproken kantoorlocatie.

 De facilitaire organisatie onderhoudt contact met de leverancier en ziet erop toe dat deze zich aan zijn afspraken houdt. Regelmatig vinden gesprekken plaatst waarbij de kwaliteit en prestaties worden geëvalueerd

 Kantoorruimte worden standaard voorzien van een plantenbakken. Bij het huren van kantoorruimte is het plaatsen van plantenbakken bij de service inbegrepen.  Plantenbakken worden geleverd in twee afmetingen:

-       40 cm doorsnee

-       60 cm doorsnee

 De facilitaire afdeling zorgt voor het onderhouden van de plantenbakken. Dit houdt in:

-       Het waterreservoir bijvullen

-       Voeding, het vernevelen

-       Het reinigen van plantenbakken

-       Ongediertebestrijding

-       Het vervangen van zieke of dode planten

 everingsvoorwaarden

-       Boeketten en bloemstukken, die voor 12.00 uur besteld zijn, worden nog dezelfde dag op het gewenste adres bezorgd.

-       Het wekelijkse boeket wordt inclusief vaas bij u bezorgd en geplaatst. Het betreft bloemen van een goede kwaliteit, waarvoor FaSam een contract heeft afgesloten met haar leveranciers.

-       De kwaliteit van het geleverde wordt periodiek gecontroleerd.

-       Het opzegtermijn van het abonnement op bloemenvoorziening is twee weken.


Betaling
De kosten worden doorbelast. Abonnementen voor de ambtelijke top en leden van de bestuursraad worden betaald door het ministerie.


Servicetijden, beschikbaarheid en reclameren
Abonnementen en losse boeketten kunnen direct bij één van de volgende leveranciers besteld worden: Alpina, Guirlande, Blossom of Tettero. De plantenbakken zijn reeds geplaatst in de kantoorruimte. Voor het aanvragen of klachten kunt u terecht bij de servicedesk. De servicedesk is op doordeweekse dagen geopend van 7:30 uur tot en met 17.30. Op feestdagen en vastgestelde blokdagen is de servicedesk gesloten. De servicedesk is te vinden op de 3e etage van de Middenbouw. Telefonisch is de servicedesk bereikbaar op nummer 7777 en via e-mail op servicesdesk@minbzk.nl. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de aanvraag wordt contact opgenomen met de aanvrager.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten